NaZaNiN jOoN
تو که این حرفایه منو لایک میکنی درکم میکنی ؟

 

کسی که بلوند میکنه ، خراب نیست
کسی که بنز سوار میشه ، بی رحم نیست
کسی که میخنده ، بی غم نیست
کسی که درس نمیخونه ، خِنگ نیست
کسی که سکوت میکنه ، لال نیست
کسی که بهت دست میده ، دوست نیست
کسی که میبوستت ، عاشقت نیست

 

 

 

 

 

 

مــرا قـضاوت نـکن رفيــق
تـو فـقط چــهره ام را مي بينــي ،
نـه سرگذشتــم را

 

 

 

 

 

سخت است

فراموش کردن کسی

که با او

همه چیز و همه کس را

فراموش می کردم !

 

 

 

 

 

 

همه ماهر شده اند

یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !

اما من …

ناشیانه

به یک نفر دل میبندم

هزاران بار

 

 

 

 

 

 

 

وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دل تنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد
این بغض لعنتی است …که میشکنم

 

 

 

 

 

 

 

این حال سگی من نتیجه ی گربه صفتی های توست

 

 

 

 

 

 

 

سرانجام یک عشق نافرجام
یکــی بــــــــــــــــــــــــــــود و یکـــی . . . . . . نابـــــــــــود

 

 

 

 

 

 

خدایـــــــــــا …

من دلـــم را صــابــون زدم به عـشـــق او

چـــرا چـشـمانـم می سـوزنــــد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

“اسمم” را سنگی نگه میدارد ” خودم” را گوری و ” یادم” را … نمیدانم

 

 

 

 

 

 

 

پشت یه پیکان نوشته بود:

من پیکان نیستم، بنز یه بچه فقیرم

 

 

 

 

 

 

سلامتیه پسری که بلد بود چجوری مخ همه دخترا رو بزنه اما..
به کسی یاد نداد که دست زیاد نشه.

 

 

 

 

 

 

خدا به فرشته ها شعور داد بدون شهوت،
به حیوان ها شهوت داد بدون شعور،
و به انسان هر دو را...
انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند از فرشته ها بالاتر است،
و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه کند از حیوان پـسـت تر...

 

 

 

 

 

 

 

همونطور که انسان قادر نیست خودش ،خودشو قلقلک بده
چون مغز درک میکنه که این کار خودشه!!!
بیشعورها هم بنده خداها نمیفهمن بیشعورن

 

 

 

 

 

 

من رای میدهم به کسی که قول بدهد

تمام خیابان های شهر و تمام خاطره هایش را عوض کند

 

 

 

 

 

 

 

بسلامتیه... اغوش بی منتی که... تو رو فقط و فقط واسه خودت میخواد... وقتی تو اوج تنهایی هستی... با چشاش بهت بگه: هستم.. تا اخرش..

 

 

 

 

 

 

 

جسـارت می خواهــد ...

نــزدیک شـــدن به افکـــار دختــری

کــه روز هــا

مـــردانه با زندگـــی میجنگـــد

امــا شــب ها

بالشــش از هق هق های دختـــرانه خیس است....!

 

 

 

 

 

 

 

 

دلم یه ساحل سنگی می خواد .. !
که فقط من باشم و ابر و موج و سنگ ... !
من بغض کنم ...
ابر گریه .. !
موج همدردی کنه و من به سنگ ، تکیه !

 

 

 

 

 

 

 

سخت ترین کار دنیا لبخند زدن به آدمیه که دلت می خواد گلدون رو تو سرش خورد کنی

 

 

 

 

 

 

 

نصـف آفریقــا رو من سیا کـــردم !
زغــــالتو بنـداز اونـــور . . .

 

 

 

 

 

 

سلامتیه پســـــــــــرا نه واسه ریشو قدشون!
واسه معرفتشون
سلامتیه دخــــــــــــترا نه واسه چشمای نازو پوستای صافشون!
واسه قلبای پاکشون
سلامتیه خـــــــــــودم نه واسه این حرفام!

واسه اینکه مرهم ندارم واسه دردادم

 

 

 

 

 

 

ﺍﺯ ﺑـــــﯿـــﺪﺍﺭﯼ ﻟﺬﺕ ﻣﯽﺑــﺮﻡ . . .
ﺍﺯ ﺳـــــــــــﺮﺩﺭﺩ ﻟﺬﺕ ﻣﯽﺑـــــﺮﻡ . . .
ﺍﺯ ﺧــــــــــــﻮﺭﺩﻥ ﻗﺮﺹﻫﺎﯼ
ﺭﻧـﮕـــــــــــــــــــﺎﺭﻧﮓ ﻟﺬﺕ
ﻣﯽﺑــــﺮﻡ . . .
ﺍﺯ ﻣـﺸــﮑـــــــﯽ ﭘـــﻮﺷــﯿـــﺪﻥ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ
ﺑــــــــﺮﻡ . . .
ﺍﺯ ﺗـــﻨـــﻬـﺎﯾـــﯼ ِ ﺑــــﯽ ﺍﻧـﺘـﻬـــﺎﯾــﻢ ﻟﺬﺕ
ﻣﯽﺑـــــــﺮﻡ . . .
ﺍﺯ ﭘــــﺮﻭﺍﺯ ﺗﻮﯼ ﺧﯿﺎﻟﻢ ﺑﺎ ﺗــــــــــــــــﻮ
ﻟﺬﺕ ﻣﯽ
ﺑـــــــﺮﻡ . . .
ﺍﺯ ﺗﮏ ﺗﮏ ﮐــﺎﻡﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳــﯿــﮕـــــــﺎﺭ
ﻣﯽﮔــﯿـﺮﻡ ﻟﺬﺕ
ﻣــﯽﺑــﺮﻡ . . .
ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧــﺘـﻘــــﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﺯ
ﺯﻧــــــــﺪﮔـــﯼ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,23:11به قلم: نازنین جوون ™